Er du en superselger på utkikk etter nye utfordringer?

Arbeidsgiver: Kremmerhuset Ting & Sånt AS

Stillingstittel: Selger i 80% stilling

Frist: 02.11.2021

Ansettelsesform: Fast

 

Elsker du interiør, farger og trender?

Brenner du for kundeservice og liker å jobbe med nøkkeltall?

Ser du løsninger der andre ser problemer?

Liker du å ta ansvar og er glad i utfordringer?

 

Det gjør vi også!

Og akkurat nå er vi på utkikk etter en ny kollega på Ålesund Storsenter.

Kanskje er det nettopp du som blir en del av teamet vårt.

 

Hvem er du?

Du har stor interiørinteresse, og en teft for vareeksponering og fargesammensetninger.

Et høyt servicenivå er en selvfølge for deg og du etterstreber alltid den beste opplevelsen i møte med alle kunder.

Du trives absolutt best når du får inspirere andre mennesker.

Hvis det er stille rundt deg finner du raskt noe å gjøre, og du får ekstra energi når det er mye som skjer.

Du er oppriktig og ærlig av natur, og når du møter nye mennesker får de raskt tillit til deg.

Å ta ansvar er noe du trives godt med, og i vennegjengen er du gjerne den som tar initiativ, finner løsninger og får ting til å skje.

 

Hvis vi snakker med kollegaene dine, så vil de si at du alltid setter kundene først.

De kommer helt sikkert til å si at du er en av de beste på kundeservice i teamet og at du har faste kunder som ønsker å handle med deg.

De vil også legge til at du er en god kollega. Både fordi du er god til å lære bort det du er god på og fordi du er god til å rose andre når de gjør en god jobb.

 

Snakker vi med lederen din, så vil de si at du er høyt verdsatt av kunder og kollegaer.

Du jobber både effektivt og ryddig med oppgaver i butikken, uten at det går på bekostning av kundene.

De vil også legge til at du har høy arbeidsmoral og alltid stiller opp når ekstra når det trengs.

 

Hvordan er hverdagen hos oss?

Du jobber både dagtid og kveldstid + 1-2 lørdager pr. måned.

Fra du stempler inn til du stempler ut, så får du jobbe med inspirasjon.

Vi inspirerer kundene våre både gjennom fantastisk service, og gjennom å ha en ryddig og velfylt butikk med inspirerende vareeksponering.

Å jobbe i en kjede innebærer at du følger et konsept. Men, hverdagen skjer og du kommer ofte til å bruke teften din for å trylle når varene våre får nye hjem.

I tillegg til forefallende oppgaver, vil du være delaktig i den daglige driften av butikken og samarbeide tett med butikkleder.

Når butikkleder er fraværende, tar du særlig ansvar og initiativ slik at butikkens visuelle standard og servicenivå er høyt.
På sommeren og i høysesong vet du at det er travelt, og stiller opp ekstra ved behov.

 

Vi ønsker at det skal være morsomt og inspirerende for deg å jobbe sammen med oss.

Derfor kommer du til å jobbe med en leder som setter opplæringen og utviklingen din høyt.

Når du starter hos oss får du en solid opplæring og du får også tilgang til en egen app med alle våre interne kurs.

Du kommer til å få tett oppfølging og støtte, slik at du alltid har de forutsetningene du trenger for å lykkes.


Tenker du at dette er midt i blinken for deg?

Send søknad + cv til Kristine på bl272@kremmerhuset.no innen 02.11.2021, og fortell hvorfor vi skal ansatte akkurat deg.
Vi intervjuer aktuelle kandidater fortløpende og gleder oss til å høre fra deg.

Om arbeidsgiveren

Kremmerhuset er en inspirerende gave- og interiørkjede med nettbutikk og 63 butikker fra Alta i nord til Kristiansand i sør. Vårt mål er at kundene våre skal skape sitt personlige hjem. Kremmerhuset utvikler og produserer varer over hele verden. Kremmerhuset ble etablert i 1979. Selskapet har hovedkontor på Vinterbro og hovedlager i Trondheim. Vi har en stolt historie, samt over 500 entusiastiske og dyktige medarbeidere som driver redelig, lønnsomt og morsomt. For mer informasjon om Kremmerhuset, se www.kremmerhuset.no

Kontakt informasjon

Kristine Davik

bl272@kremmerhuset.no